A Beeker fejlesztését 2018-ban kezdtük el azért, mert szükségünk volt egy olyan rendszerre, amivel a beérkező számlák feldolgozását megkönnyíthetjük a saját részünkre, és partnereinknek. Mint mindenki tudja, az elektronikus számlák könyvelése rengeteg időt és energiát emészt fel, továbbá rendkívüli koncentrációt igényel ez a fajta munka. A több 10 éves könyvelői és programozói rutinunkat és szakmai tapasztalatunkat ültettük át egy olyan online számla feldolgozó rendszerbe, amely nagyban megkönnyíti a mindennapi munkánkat, ezáltal már rövid távon is időt és pénzt spórol.
A Beeker teljesen egyedi rendszerét folyamatosan fejlesztjük és optimalizáljuk a beérkezett igények függvényében. Nagy hangsúlyt fektetünk a rendszerünket már használó partnerekkel való kommunikációra, és figyelemmel kísérjük az esetlegesen felmerülő igényeiket-kívánságaikat. Ezeket meghallgatva és feldolgozva úgy optimalizáljuk a Beeker rendszerét, hogy az azt használó előfizetők számára a lehető legjobb szolgáltatást tudjuk nyújtani. Ezáltal pénzt, időt és erőforrást lehessen spórolni.
A rendszer felépítését és szolgáltatásait naprakészen tartjuk, hogy a lehető legjobban megfeleljen a törvényi követelményeknek, és a folyamatosan változó NAV szabályoknak is.